måndag 19 januari 2015

Babysim

Igår fick jag vara med på nåt roligt, Carro frågade nämligen om jag ville komma med henne och lilla Lo på babysim!

Jag har nog redan innan tänkt att vi ska börja med babysim sen när babyn är 3 månader men det var jättebra att jag slapp med en gång nu innan så man fick se hur det faktiskt går till o vad de riktigt sysslar med där i bassängen. Det var faktiskt inte så mycket instruktioner o grejer man skulle göra som jag hade förväntat mig utan de sjöng ett par sånger med rörelser, berättade dagens "tema" och hur man skulle göra det o sen fick man plaska på där i lugn o ro med sin bebis typ.

Loppan var jätteduktig o allt gick jättebra! Längtar tills man har en egen liten klimp att plaska omkring med! 


Imorgon är det dags för vattenjumppa för gravida igen! Yay!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar