torsdag 8 januari 2015

Halvvägs vid målet

En milsten är undanröjd, nu har nämligen HÄLFTEN av graviditeten gått! 

Redan..!? Undrar ni


JA! säger jag


Och så är vi alla glada


Min feelis känns dock inte sådär rittit hurja om vi säjr så denna afton när jag sitter med ryggvärk efter jobbet (alltså AAAAAAAIJÄ, sku ja va lite pitogari sku ja gråt!) och vrålhunger. Ska göra äggsmörgåsar bara jag orkar stiga upp. Mina matrutiner är ganska åt skogen nu när jag är/varit förkyld, har spytt mer än vanligt då jag varken klarar av att ha slem i halsen eller harkla upp det vilket leder till att jag till sist spy-harklar o sen inte riktigt har nån matlust. 
Dehär är sånt som ni säkert är intresserade av att veta. :)

Imorgon ska dock bli en bättre dag då jag är ledig o får vila ryggen, o på eftermiddan ska vi cruisa via Nedervetil o hämta hem en spjälsäng!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar