söndag 11 januari 2015

Lägesuppdatering

Det har blivit lite tyst här på sistone pga att jag jobbat o däremellan inte orkat eller haft nåt att skriva om. Har inte precis nåt nytt att rapportera nu heller förutom aaaaatt..
IMORGON SKA VI PÅ ULTRA!


Måste nog erkänna att jag kommer bli rejält besviken om vi inte får reda på vilket kön bebisen har. Men risken finns ju förstås att det inte vill visa sig.. Inte för att det har nån skillnad för oss om det är en pojke eller flicka, viktigast är nog att bebisen är frisk, men känns nog som att man "lär känna" bebisen lite mer då man åtminståne kan tala om honom eller henne, o kanske t.o.m bestämma sig för ett namn!

Och ojojoj va roligt det ska bli att se den sprattla omkring där igen! Känner mig helt overexcited! Hoppas verkligen över allt annat att bebisen mår bra o allt verkar normalt!


OCH idag var btw första dagen sen jag blev preggolady som jag på morgonen varit över min startvikt! bara 100gram över men ändå, på väg mot rätt håll!

2 kommentarer:

  1. Ja håller tummarna att er skatt har allting bra och att ni får veta könet! :) det är verkligen super häftig upplevelse att få se ALLT på bebisen och inuti bebisen! Hur sjukt det än låter :D

    SvaraRadera
  2. Spännand! Hoppas allt e bra me babyn! :) Sjölv fick vi ju int veta säkert nå kön då hen bara vila ligg me benen i kors! Sku va mer skoj att handel kläder å om man sku veta :D

    SvaraRadera