onsdag 11 mars 2015

Inget kan förstöra denna dag

BÅDE Pendi och bejbin lät mig sova till halv 11 idag. Jag var som att "am I still dreaming or is it reality!?" (joojoo ja pratar alltid engelska när jag vaknar tills jag minns att jag är svensksspråkig). Ska ändå till nattskifte imorgonkväll så det gör inget att dygnet svängs en aning. Dessutom är det jättefint väder ute! 

Idag har jag INGA planer förutom att försöka få skickat in Kela-juttuna om mammalådan och the mammamoney. Har skjutit upp att göra det med vilja då jag gärna vill ha 2015's mammalåda. Ja, och så har jag tänkt gå på loppis då jag för en gångs skull har lite löspengar i plånboken och sen ska vi på föräldraförberedande kurs, dagens tema kommer vara förlossning! Det ska bli väldigt intressant för jag vet typ nada om ämnet.


Halva dagens outfit. Väldigt ointressant men ni får skylla er själva då ni läser. Har använt denna blus exakt en gång tidigare fastän jag köpte den för typ 2 år sen. Har alltid tyckt att jag sett tjock/preggo ut i den. Men nu är jag ju faktiskt det och behöver inte låtsas vara nåt annat heller! SCORE.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar