måndag 30 mars 2015

Sista måndagen i Mars

Dagen började i ren förskräckelse när ett par karlar började klättra på taket. Hjärtat sjönk dock tillbaka på plats när jag kom på att det bara var gubbarna som skulle fixa hatt på skorstenen. Carro skickade sen att morgonkaffe fanns att dricka så Janica och jag begav oss dit på en kopp innan värdinnan skulle till Vasa. 

Fortsatte dagen med en Kokkolatrip med Elin, kom inte direkt hem med mycket men nåt smått iallfall. Fick sån smärta i vänstra sidan av korsryggen efter bara en timme på stan så fick sen gå i snigelfart genom resten av butikerna vi skulle till.

Jag har letat efter en liten kameraväska som vore lätt att ta med istället för den enorma som vi har och som jag inte tänker slarva med mig nånstans, brukar annars bara ha kameran i en vanlig väska men vore ju lätt med en liten skilld då jag normalt inte brukar ha nån väska alls med mig, dock ryms tydligen inte vår kamera i nån liten nätt väska så blir nog att åka o byta den nån dag iallafall.. Måste väl kanske ta med kameran så man får prova i butiken om det finns nån modell den passar i.


En ny sportbh, korgar till skötbordet och spargris åt lillen fick också följa med hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar