fredag 17 april 2015

Lösningen på alla problem

Om vi sku hoppas att bloggeriet löper smärtfritt fr.o.m. nu då!? Tycker det har varit så mycket strul med allt hit o dit att jag nästan varit redo att kasta in handduken, bygga mig ett bo i garderoben o aldrig använda mig av nån form av teknik igen, så HOPPAS att allt funkar nu. Åtminståne funkar det lätt att logga in för mig både från datorn och telefonen nu så hoppas att alla våra problem löste sig med lösenordsbytet!
NÅJA, vad annat? FINT VÄDER!
(hu jäkla lite har ja int att blogg om när ja bloggar om vädret...?)
Jag får både lite småångest och fräscha vårkänslor av vårt fina väder. Å ena sidan ångest då jag inte slipper ut o röra på mig så mycket som jag skulle vilja, springa, cykla eller ens gå på en långpromenad med hunden. Har såna skuldkänslor emellanåt då jag inte kan gå ut o gå med henne så mycket som jag skulle vilja. Sami duger inte alls lika bra som promenadsällskap tycker fröken som limmar fast baken i marken när han försöker, så ordentliga promenader för henne har blivit lite av en bristvara. 
Å andra sidan är det ju vååår! Och i vår kommer vi få en bebis! 
Finns ju inte mycket som slår det, eller va!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar