måndag 27 april 2015

Preggo in action

Nu har denna preggolady äntligen åstadkommit nåt! Har nämligen spenderat eftermiddagen med att klippa ner o räfsa bort gamla hallonbuskar. Har ingen aning om man "får" göra såhär åt hallonbuskar så ni behöver ju inte härma o sen skylla på mig om ni inte får några hallon iår.. Jag kör liksom lite på "less is more" när jag klipper ner, heheh. Vi har desstuom så jäkla mycket bär ändå så fastän vi lämnar utan nåt ett år så är det inte hela världen.
 
Idag bjuder jag på telefonbilder, känner att ni blivit så bortskämda med kamerabilder på senaste tiden.


Ok Sami såg typ ingen skillnad på före o efterbilden men DE E NOG SKILLNAD.
De e alltså torkade gamla hallonbuskar längsmed nästan hela tomtgränsen på förebilden, men int på efter.


Ni: Smart Beth att göra dedär nu då du redan gnäller på foglossningar dag ut o dag in..
Jag: Jaa visst ere he.
 
Nu har jag varit o köpt isglass åt mig, för det tycker jag att jag är värd.
 
Hälsningar från trädgårdspreggot som troligtvis kommer va mer invalid än vanligt ikväll.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar