måndag 13 juli 2015

Energipåfyllning

De senaste dagarna har jag faktiskt haft lite mer blogglust, meeen denhär bloggen suger.
Den har blivit så tråkig och denhär bloggen känns faktiskt inte som "jag".
Jag saknar min gamla blogg!
Inte de iq-befriade kommentarerna direkt men mer respons och blogspot överlag.
 
I lördags blev det hur som helst grillning hos Carro med henne och Pauliina!
Kändes verkligen välbehövligt med en kväll med vänner, och kände mig 100 ggr gladare o mer energifylld sen när jag kom hem!
 
 
Igår var samma gäng ute på 6,5km's vagnpromenad och jag som hade tänkt ta en 20km's runda på cykeln ännu på kvällen blev lat och for endast på en 3km's runda till Siwa och tillabaka, heheh. Får ta igen det ikväll istället, förutsatt att det är bra väder ännu när S kommer från gymmet 21-tiden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar