onsdag 24 februari 2016

En solig onsdag

Mamacitas hade ju märkt att jag bakade bullar igår (no shit, ja skicka nog o skröt om hur bra de blev på chatten) så idag tog jag med en påse och for på kaffe till Carros, dit även Sofia och Paukku med bihang kom!


Jag var inte o tränade igår som jag hade tänkt då jag hade så träningsvärk i benen efter i måndags, så idag for jag istället iväg på en wod. Det var endast statiska övningar, 30min partner amrap med 1min chin over bar, 1min L-sit, 1min handstand och 1min hollow position. Vi hann 5 varv igenom så helt ok. Kommer va sjuk i armarna imorgon!

Alltså jag har verkligen blåmärken överallt efter att ha börjat med crossfit, ser halvt misshandlad ut emellanåt. Hela knäna är blåa efter burpees och annat, armarna är fulla av piskrapp från hopprep, nyckelbenen och axlarna blåa från cleans, låren blåa av skivstänger som slagits i och när jag ska kravla mig upp/ner från handstand på box, och idag fick jag en ny variant, dock som tur inte starka blåmärken på halsen från att ha försökt hållas med hakan ovanför racken. 
Kommer va snygg med shorts och topp i sommar känner jag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar