måndag 21 mars 2016

Det var den måndan

Idag har vi haft en riktigt bra måndag! Oliver bestämde sig för att sova ända till 8:20 imorse, och oj va skönt det var att få slumra några minuter längre än vanligt. Efter förmiddagsluren på nästan 2 timmar skulle vi och handla, men då kom plötsligt mamma/mommo och knackade på dörren! Sen hade vi inte alls lust att handla mer så då for vi på kaffe till villa Eken istället.


Till kl.17 for jag på en riktigt kul och svettig wod vid CFJ, och senare på kvällen for även S o träna och så hamnade han på handlandet efter det. Tacka vet jag att Prisma är öppet till 22 nu för tiden! Så nu behöver inte jag och Olli ta det ärendet imorgon ändå. 
Nu har jag suttit och tittat på 30 grader i februari. SÅ spännande! Så nu får jag sitta på nålar och vänta till nästa måndag igen. Har ni inte sett den serien så rekommenderas den verkligen! Alla avsnitt finns på svtplay.se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar