söndag 1 maj 2016

En kreativ eftermiddag hos Elsa Möbel

Igår var jag som sagt på bloggevent till Elsa Möbel! Det var ett riktigt härligt gäng kvinns som var redo att måla sina medhavla pallar, vaser, lådor och skåp. Evalis berättade om sitt företag, och om färgen Vintage Paint som vi skulle få prova! Hon bjöd dessutom på supergod mat, sallad, kaffe och en massa dopp, så vi behövde inte ens gå hungriga hem!


Hon hade dessutom dukat upp med färgbuffé i målarrummet! Man fick välja o vraka mellan alla underbara färger och sen sätta igång o måla.


Jag målade min Ikea pall med färgerna Powder Blue och Natural White. Färgen torkade otroligt snabbt! På de 3,5 timmar vi var där hann jag måla 2 varv och sätta på ett varv vax.


Dålig bloggare som man är tog jag ingen renodlad matbild, utan nu får ni endast beskåda salladen.


Carro var så koncentrerad så hon knappt kom ihåg att andas.


Butiken hade så fin inredning! Och det fanns superfina knoppar, handtag och krokar till salu. Vill köpa alla bara jag skulle ha nånstans att sätta dem.


Och som om inte målandet och maten var nog, så var det även lotteri (som jag vann en vinst i! brukar seriöst aldrig vinna nåt, visar sen) och goodiebags!


Goodiebagen innehöll rabatter, washitejp från Ihan Itse, en kimono från Emmalotta design, doorknobs från Gedigo, ett skärbräde från Elsa Möbel och en maskara från Mary Kay!


Tack till Evalis, Sara och Carola för en riktigt trevligt och lyckad dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar