söndag 19 juni 2016

Bra jobbmorgon och bättre tjejmiddag

Igår jobbade jag morgonskifte, och det var så skönt! *aah trumhinnevila* 
Åldringarna är ju inte direkt högljudda oftast (det är väl mest jag som pratar högt så de ska höra heheh) och Hötorgcentret har ju typ stans godaste lunch som jag passar alltid på att äta när jag jobbar morgon, så det var en bra start på lördan.

Kommer förresten jobba betydligt mer i juli än vad jag först hade tänkt (typ 3 ibland 4 skiften per vecka), men det är väl alltid välkommet med lite extra inkomst, och jag måste ju passa på medan sami är pappaledig hela juli!

Mot kvällen hade vi planerat grillning och mölkky-spel hos Emmis föräldrars men vädret bjöd på regn så det blev mat på O'Learys istället, samt lite alkoholfria cider o drinkar. Det blev över 4 timmar skratt och diskussioner med Emilia, Emmi och Josefin! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar