torsdag 7 juli 2016

Nåt positivt med regn


Nåt som är bra med att det regnar är ju att allt växer och frodas utomhus åtminståne! Jag har varje sommar några smultronplantor planterade i en kruka på terassen, och i år blir det nog rekordskörd tror jag bestämt!


Hörni, tänk att Jakobsdagarna börjar redan nästa veckas söndag! Helt sjukt! För mig är jakobsdagar nästan lite som början på slutet av sommaren, men nu känns det lite som att sommaren knappt ens hunnit börja än!? 

Jag ska jobba både söndag, måndag och fredagkväll på jakobsdagarna i år, så de kommer säkert gå förbi lika snabbt som allt annat gjort det senaste året. Men lördagen ser jag verkligen framemot, förutom att vi just då firar vår 10års dag, så har min fammo 80års kalas vid Strandis på dagen, och på kvällen kommer våra vänner hit på fest. Det kommer bli så bra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar