lördag 10 september 2016

Småtråkig höstlördag

Idag har vi haft en riktigt såndär småtråkig höstlördag som man kan ha emellanåt. Det är väl ganska nyttigt att ha det emellanåt till och med. 

S tränade hela förmiddan och nu är han iväg på 30års fest, däremellan idag passade jag på att va till bibban o byta ut lite böcker, och handla lite gott till ikväll när jag ska ha en efterlängtad myskväll för mig själv efter en dusch bara Oliver somnar. Just nu låter det mest som att jag har stängt in några tjattrande små ekorrar i hans sovrum, heheh. 

Ja, och så hade vi ju besök av min käre storebror, hans sambo och lilla kusinen i magen idag!! Såå kul att Oliver äntligen ska få en kusin från min sida av familjen. AS I HAVE WAITED FOR THIS DAY! Eller ja, for the day i februari då lillen ser dagens ljus men iaf.


Nåja, back to kvällens planer. Vi sitter ofta och ser på serier på kvällarna när Oliver somnat, men sällan ser vi på samma serie, och då är det av nån anledning alltid jag som hamnar att se från laptopen medan S ser från tv'n. Så ikväll tar jag tillfället i akt o ser på storbilds Narcos (=serietips!)!! Dessutom från sängen som för tillfället också står i vardagsrummet då det ju blev lite ändringar i ommöbleringen igårkväll och vi nu har hål i väggen i det tilltänkta sovrummet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar