söndag 23 april 2017

Helg i jobbets tecken

Det blir en hel jobbhelg fast jag egentligen bara skulle ha kvällsskifte igår, så om ett par timmar drar jag iväg på ett till! Klarar ändå helt bra att jobba ännu tycker jag, började få lite sammandragningar mot kvällen igår men då som tur efter att det mesta jobbet redan var avklarat så man hade tid att sätta sig ner och ta det lite lugnare mellan varven. 

Förutom ikväll har jag sen bara 4 jobbskiften inskrivna till innan jag far på mammaledigt 20 maj, helt sjukt hur fort tiden gått!


Min mamma har semester hela inkommande vecka så på onsdag har vi bokat in Olli-mommodag så jag får vila upp mig ordentligt och bara ta det lugnt! Kan behövas såhär när det ändå närmar sig slutet med denhär preggokroppen känner jag. S är väldigt ofta borta nu dessutom när han jobbar heltid vid Snellmans + drar wodar vid boxen + tränar 2h 6 dagar i veckan, så jo, det ska bli skönt med en hel dag för mig själv! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar