tisdag 18 april 2017

På vift

Sami har idag varit sista dagen hemma som pappaledig med ledigheten han fick ta ut för Oliver, så nästa gång han är ledig på vardagarna är det för att vi nyss har fått en till liten kille till familjen! Sjukt!

Idag har vi spenderat förmiddagen på öppna dagklubben, och sen har jag rajttat runt byji resten av dagen. 
Körde först syrran till tåget i Kokkola och passade på att köpa en ny bh som dessa bazookas ryms in i, det har nämligen varit rätt överfullt i bysthållarna jag köpte när jag var som störst under förra graviditeten. Skönt att man inte är såhär välutrustad i normala fall säger jag bara!

Sen hann jag bara hem en sväng och leka på gården med Oliver sålänge Sami lagade mat (här i huset är det pappan som kockar 98%  av tiden) och sen for jag iväg för att plaska på preggosim. 


Efter det rattade jag bilen mot Larsmo för att catcha up och gå husesyn hos min barndomsvän Ida som köpt hus nära min fammo och faffa! Oj jag blir så renoveringssugen när man ser att andra håller på fixar! 
Nå, snart har snön smält och man får börja ta tag i trädgården!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar