torsdag 14 september 2017

Yle Vega

I förrgår blev jag uppringd av en producent från Svenska Yle, med frågan om jag ville delta i föräldrapanelen som skulle sändas imorgon (igår) onsdag kväll i radio Vega! Jag fick först en flashback från lågstadiet när några pojkar från klassen busringde och sa att de var från radio X3M och frågade om jag hade/ville ha nån pojkvän, men så kom jag på att jag nu är 26 istället för typ 11 så dethär kanske ändå var the real deal, så att säga.

Så igår mellan kl. 18-19 befann jag mig alltså i Yle studion här i Jakobstad och diskuterade lite trafikfostran och prematurföräldraskap. Det kändes som att jag pratade för snabbt, stopplade på orden och inte fick fram just nånting vettigt men det lyser ändå inte igenom allt för bra om jag får säga det själv, heheh. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar