torsdag 21 september 2017

Ytterligare rabatt på Campadre

Ni: chillax nalite me hede jäkla Campadre nu!!
Jag: Hade faktiskt tänkt göra de MEN så fick jag ett mejl igårkväll som jag ju ändå känner att jag borde dela med mig av! Nämligen YTTERLIGARE 10% rabattalla produkter som ju redan har kraftigt nedsatta priser! Dvs. kvalité till snorbilliga priser, vem gillar nu int de!?

Här är några av kampanjerna som pågår just nu

Koden gäller fram till 30.9.2017
..plus ännu fler men nu orkar jag faktiskt inte printscreena o klistra in fler. Såheså. 

Dehär här under kommer t.ex. upp nu idag (skriver detta tidigt på morgonen medan jag har tid när Oliver sovtittar på barnprogram) med de kommer väl upp runt kl 8 har jag för mig. 
Click Here så komber ni tiid.


Och som sagt, alltid fri frakt!

2 kommentarer:

  1. Wohoo tack för rabattkoden nu fick denna mamma sig sin första odd molly! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Va roligt! Den är du säkert värd! 😄

      Radera