torsdag 17 september 2009

Dagens | kl. 23.55

Jag hittade ju nästan en vinterjacka i Vasa igår, men storleken M hade för korta ärmar och L var för stor i midjan. Usch vad det kan vara problematiskt att hitta nåt som passar. Men nu vet jag iallafall vilken sorts modell det är jag vill ha. Skulle gärna vilja ha ett par uggs tills vintern också. Tror att de skulle passa bra tillsammans med en såndär jacka.

Dagens låt:
Crowded House - Don't dream it's over
Dagens frisyr: Oborstat och platt
Dagens klädsel: Jeans och t-shirt
Dagens roliga händelse: Elin och jag som filosoferar längs kalvholmsvägen
Dagens planer: Sova
Dagens vill ha: Vinterjacka och ett par uggs.
Dagens saknad: Sami
Dagens tråkigaste: Slutarbete
Dagens finaste: Mina parkerings skills utanför McDonalds ;)
Dagens måste: Börja på slutarbetet, vilket är gjort.
Dagens dricka: Tazza
Dagens köp: 10kg hundmat
Dagens mat: Pizza
Dagens kärlek: Körkortet
Dagens mående: Vanlig
Dagens skratt: Med Elin
Dagens tanke: "Om vi skulle starta en arbiskurs!!?" :D
Dagens smycke: Stort hjärthalsband
Dagens önskan: Vinterjacka + uggs
Dagens längtan: Kreta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar