lördag 24 oktober 2009

Dagsplanering | kl. 12.21

Idag ska jag först åka till alko o handla lite inför kvällen, två kompisar har fyllt 19 år i veckan så de firar tillsammans. :) Sen ska jag till samis och så ska jag klippa en kompis pojkvän. Sen blir det duschen och att ställa sig i ordning. Vet fortfarande inte vad ja ska ha på mig, men det brukar alltid lösa sig efter att jag har provat hela garderoben. Sen ikväll blir det melody, jag har för en gångs skull råd med inträde på en lördag (2€ på freda, 8€ på lörda) och det ska bli kul. :)

Nu borde jag nog gå och äta nånting, jag brukar alltid säga att "nämen ja åt ju igår" men det blev lite dåligt med det också då vi satt i flyget halva dan. Kl 8 på kvällen när jag satt hemma hos Elin kom jag på att jag inte hade ätit sen halv 8 på morgnonen. :O

Nåja, syns å hörs nångång :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar