lördag 21 november 2009

Lugn trevlig helg | kl. 16.30

Detta blev minst sagt en lugn helg, men det är bra med såna emellanåt också. Nästa helg är det lillajul och Sami kommer hem, så då ska vi ut istället. :)

Igår var jag först och klippte farmor, sen åkte jag hem och badade bastu, gjorde helkropps peeling och lackade naglarna. Sen satt vi (jag, syrran, pappa) i vardagsrummet och såg på Pirates of the carribean, At worlds end eller vad den nu heter. Den 3:dje filmen iallafall, med 3 påsar chips och 2 skålar dipp. :D Idag har jag inte gjort nåt alls men nu till kvällen ska mamma, pappa och jag till purmo och hälsa på morster+man och kusiner. :) Marie och Filips förlovningskalas i efterskott bara för oss, eftersom att vi var på kreta när de hade det riktigt kalaset. :) Jag ska köra bilen och mamma och pappa får vara passagerare denna gång, vi får se om vi kommer ända fram utan att nån får ett utbrott angående min körning eller nåt annat i den stilen. ;D haha.

Jag har suttit på datorn en stor del av dagen och kollat på inredningsprylar. Jag skulle vilja köpa en massa ljusstakar och ljus, wc grejer och lampor. Jag skulle vilja till den nya lägenheten igen och kolla om det fanns fönsterbräden eller nåt sånt. Sånt som man alltid kommer på i efterskott att man borde ha kollat. :p Men nästa helg skulle vi träffas i lägenheten och skriva på hyreskontraktet, så jag får ju kolla runt lite nogrannare då. :)

ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar