torsdag 31 december 2009

Gott nytt år | kl. 17.33

Nyår ikväll då. Det blir nog en nykter kväll för mig nu, men det betyder ju som tur att jag inte behöver gå i hur många - grader som helst eller ens betala taxi till stan heller. ;) Kvällen kommer att börja kl 19 vid Emmis där vi ska äta pizza och en massa annat och sen stöpa.. vad det nu heter. :D Nyårslycka? Äh, jag har ingen aning. Senare på kvällen åker jag säkert till andra sidan stan till Tia & Pekkas en stund också. :)

Jag har nu suttit i hela 2 timmar och fixat naglarna. Började först med att göra på ett sätt, men det blev inte till nåt så jag fick börja om igen. Och nu är jag äntligen klar - efter en massa filande, 4 olika nagellack, nagell lim, 16 "diamanter" och svordomar. Hoppas de håller hela kvällen nudå åtminståne. Jag blev inte så jättenöjd, men de duger väl för ikväll. Det skulle ha varit både enklare och snabbare att bara köpa lösnaglar att limma på, men jag vill ju visa upp mina egna naglar nu när jag äntligen har fått dem längre än jag normalt brukar ha. (jag har varit nagelbitare hela livet). Dessutom älskar jag egentligen att fixa och limma på dem. :D

Jag känner mig så otroligt ofixad inför ikväll. Jag grävde igenom hela garderoben och konstaterade att jag inte har nått att ha på mig, så då fick det till sist bara bli jeans och en ny t-tröja. Tråkigt och vanligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar