lördag 12 december 2009

Julfest | kl. 18.49

Gårkvällen började med att vi åkte till Sofias på förfest, vi sjöng Lips(2-0 till mig mot Sofia som lär ska vara skitbra ;)) och fotade en massa :D Lite före 7 åkte vi vidare till Rosso och åt, nästan hela klassen. :) Efter det åkte Jani, Anna, ida och jag till Örre, en av Janis kompisar i Replot. Där sjöng vi singstar fram till kl 1(?) och då åkte vi in till stan för vi tänkte att vi skulle gå och dansa lite på Fontana, men där tog det roliga stop. :D Ida slapp inte längre än till dörren för portvakten tyckte att hon var för full. xD Nåja, vi försökte få honom att ge med sig men när det inte gick så gick Ida och jag till Ollis istället. Otroligt tråkigt ställe måste jag säga! Litet och hoptryckt, och absolut inget känt folk (kanske inte så konstigt med tanke på att vi inte känner några vasabor) förutom Minna från klassen. Kl 2 kom resten av klassen utanför Ollis så då gick vi ut med dem, och sen åkte vi till internatet och sov. Vaknade ca 9 idag och såg på barnprogram. :D 12tiden började vi bege oss mot larsmo med mig som chaffis för Ida var knappast i körskick än. x) Sådär- det var gårkvällen i stora drag. :D

Nu ska jag och syrran åka till stan och köpa chips, med lite saker till nya lägenheten och hämta kläder från gamla. Ska på begravning imorgon. :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar