fredag 1 januari 2010

2010 | kl. 19.46

Gårkvällen orkar jag inte ens berätta om. Den började på bästa sätt men slutade inte så bra. Men det kunde ändå varit värre!

Just nu är Sami och Joni och köper mer chips för vi ska se på film ikväll. :D Jag har redan varit och handlat en påse + dipp + 1½ limsa, men det räcker ju inte så långt på 3 personer (åtminståne inte åt oss x)). :p
Jag var hem till Larsmo en sväng och åt idag. Och så fick ju mamma tillbaka sin kära lilla bil också, så nu slipper jag ingenstans före på söndag då jag förmodligen åker till Larsmo igen då sami far till milin. Det är så tråkigt att sitta ensam hemma i en tom lägenhet.

Egentligen börjar skolan nu på torsdag, men eftersom att vi är lediga varje fredan denhär perioden så kommer jag inte att åka dit bara för en dag. Så åtminståne för mig börjar skolan först den 11.1 så får lärarna tycka vad de vill. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar