lördag 30 januari 2010

Framtid? | kl. 20.45

Sami är o hämtar mat medan jag hänger tvätt, verkar väl som ett rättvist system? :P Jag var hem till larsmo en sväng idag med den nya bilen, oj vad den är kul att köra! :) På vägen hem åkte jag via Makuuni o köpte en nyckelring till mina bilnycklar, "HEY HO LET'S GO", tyckte att det passar ju ganska bra. ;)

Imorgon blir det att åka tillbaka till Vasa, något jag verkligen inte ser fram emot! Men bara 3 veckor skola kvar, sen 12 veckor praktik, o sen är man FRI! Det jag är säker på är att jag ska jobba ett år med nästan vad som helst, sen har jag börjat fundera på om jag skulle gå beklädnadslinjen. Det enda som tar emot då är att jag blir tvungen att gå på samma klass som de som är 1år yngre än syrran. :D Fast jag skulle ju få all vanlig teori till godo säkert, så det skulle ju troligen bara vara yrkestimmarna jag skulle behöva vara med på, då skulle man säkert hinna jobba på sidan om också. Nå, det är länge tills, jag hinner säkert ändra mig 1000 gånger än. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar