onsdag 13 januari 2010

kl. 17.39

Jag gjorde om bloggen lite igårkväll, gjorde egna nya rubriker i sidomenyn och breddade hela alltihop. Måste bara göra en ny header ännu också så den passar. :)

Min kära pojkvän var så smart igår att han låste ut sig från lägenheten. :D Han hade lämnat nyckeln inne i lägenheten och den andra har jag här i vasa. Som tur var Annas pojkvän på besök hit så han fick ta med sig min nyckel tillbaka till jeppis och ge den åt sami så han slapp in. Jag kan tänka mig att han var irriterad då han slapp in först 11 tiden på kvällen och han skulle upp tidigt till jobbet imorse. :p

Jag har blivit lite halvsjuk. Redan igårkväll kände jag mig lite febrig och under natten blev jag jättesnuvig och fick sjuk hals. Jag var nog ändå i skolan idag men om det blir värre under natten vet jag inte om jag går till skolan imorgon, för jag vill inte stå med huvudvärk och snyta mig hela tiden då jag ska klippa en kund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar