tisdag 26 januari 2010

Music | kl. 13.24

Jason Deluro - Whatcha say
En helt underbar låt som jag nu både lyssnar på 10gånger i sträck + har som ringsignal på mobilen. :D

Outlandish - Walou
Hörde på låten mycket för några år sen, men den svalnade efter ett tag. Nu är den dock tillbaka i mitt huvud! :)

Three 6 Mafia, Kalenna - Shake my
Jag lyssnade faktiskt mycket på three 6 Mafia förut, men efter ett tag försvann de ur mina listor. Denna låter är däremot med disco stil och underbar att shakea till! :D


Vi fick sluta en timme tidigare i skolan idag, så nu hinner jag med att se några avsnitt OTH och spela lite sims ikväll. ;) Bara 2 dagar tills jag slipper hem! På fredag ska jag vara modell åt Jessi för nåt skolarbete?, det kommer blir spännande att se vad hon hittar på! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar