fredag 11 oktober 2013

Helgens planer

Bara 4 dagar kvar till hemfärd, kan ni tänka er!? Ååh vad det ska bli kul att se Sami o Pendi på flygplatsen på onsda förmiddag! Speciellt efter att ha tillbringat en troligtvis sömnlös natt på Bergamo flygplats..

Idag for jag på en promenad in till stan, köpte bussbiljetter tills imorgon då jag tänker åka in till Vicenza en sista gång. Har ju glömt att köpa kylskåpsmagnet därifrån! Hehe, det är ju ett måste från varje plats man besöker.. :) Sen på sönda blir det inget mindre än en dag i VENEDIG! :) Bara Luisa o jag med några av hennes kollegor som ska dit o få åka på en båttur runt i stan. Ska bli hur kul o intressant som helst! :) Får hoppas att vi har tur med vädret bara..

Har nu suttit i nästan 2 timmar o lunchat o pratat med L om denna experience o vad vi båda har tyckt om den o lärt oss, men det kan jag ta upp i ett skillt inlägg om nån är intresserad.. :)

Nu blir det att hoppa i bilen med L o åka o hämta upp lillan, sen hämta upp brorsan, köra honom till fotbollen o sen hämta upp syrran o åka med henne till gymnastiken. Sen tar jag fredakväll! Var o hyrde en ny film imorse också som vi ska se ikväll.

Haha, här får ni se en bild på Ida K´s arga höna. :D har inget bättre att visa nujust.. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar