fredag 19 september 2014

Ett mål uppnått

Har en ledig helg framför mig! Känns som att det är sällan jag är ledig en helg utan spikade planer. Lediga helger överlag är ju lite mer sällsynta när man skiftesjobbar förstås.

Började dagen med ett 8timmars jobbskifte, for hem o powernappade lite för länge och hoppade sen i bilen o for o hälsade på Carro och Lo (o Robert)! Satt där lite på två timmar o drog sen o spenderade fredakvällen på gymmet! 

Jobblook vs Gymlook

När jag började träna riktigt på riktigt, alltså för nästan ett år sen snart, hade jag som ett litet mål att när jag tar selfie framifrån ska det synas var mina axelmuskler sitter, alltså att det rundar ut där vid axlarna o sen går in lite innan resten av armen tar vid om ni förstår vad jag menar.. Hade sett nån svensk träningbloggare som hade så o tyckte det såg så snyggt ut! Kan väl säga att jag börjar ha uppnått det nu! Åtminståne så länge axel-pumpet sitter i. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar