onsdag 17 september 2014

Nytt i badrummet

Vårt badrum känner jag fortfarande att är på hälft fastän vi bott här snart 3 år, hjälp vad tiden går fort! 
Jag har länge sökt efter en hylla att ha där som inte är för djup då det lätt blir för trångt, o fick upp ögonen för denna när jag var på Åland o Heidi hade en sånhär i vardagsrummet. 
Lag upp en sökes annons på fb när jag kom hem o fick napp förra veckan! 


Det är ju bara en vanlig IKEA hylla o de tål ju inte vatten speciellt bra, den står inte direkt i vatten fastän man duschat heller men det kan skvätta lite ditåt så jag handlade hem spraylack o sprayade hela hyllan med det, satte extralager nere på benen så förhoppningsvis håller den liite längre än annars. För 10e har man väl ändå råd att experimentera lite. :)


Den ser ju väldigt tom ut än med det ska nog komma dit lite korgar o grejer än. 
Men det lär väl ta 3 år till innan jag fått slarvat hem såna..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar