tisdag 18 november 2014

Ett plus ett är lika med tre

Nu är det så många, nåja många o många, nu ska jag väl inte börja med att överdriva, flera som har begärt att jag ska börja blogga igen så nu får jag väl börja ta mig i kragen o plita ner några rader nu som då igen! 

Eftersom att ryktet ha byrja gaa på byyji om vad jag "lider av" så kan jag ju nog lika gärna bekräfta det för allmänhete, nu när vi har fått bekräftat att allt står till som det ska.. Är ni redo!?

HERE COMES THE BOOM

Ni:

Jag:


Yep så ligger det till på den fronten! 
Så nu välkomnar jag alla eventuella frågor angående detta så jag vet vad jag riktigt ska börja ta upp o pladdra om.. 
Här får ni lite hjälp med tips på frågor:


KOM IGEN LET'S DO THIS!

20 kommentarer:

  1. Åååh äntligen måst jag int hålla det hemligt längre!! Sååå roligt! Ok några frågor:
    1. Vad var dina första symptom?
    2. Hur har du mått hittills i graviditeten?
    3. Syns det ännu på magen att du är preggolady?
    4. Vem var de första ni berättade åt? Hur reagerade dom?
    5. Kommer du visa magen varje vecka på bloggen? (Min spontana önskan = JA)

    SvaraRadera
  2. Allts OJ va bra! Ja sa ju åt Nathalie ida att hon måst sej åt de att böri blogg mesama om e ;) ja undrar å, har e börja synnas att du e preggo? Vill ni ta reda på kön? Å har ni redan börja funder på namn? När tkr du he okejj att böri handla massor me babygrejjs? Ska natha bli en bra moster? ==DD

    SvaraRadera
  3. Grattis till er :) vad roligt med sådana nyheter :)

    SvaraRadera
  4. Jag ska bli moster (igen) 7 dagar innan ni har BF (som om jag sku veta exakt när syster eller du får era bebisar), hehe. Så lite extra roligt att häng med här :) Grattis igen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Va roligt! Vet ett par andra som också ska få där omkring så det blir många vårbebisar iår! :) Tack!

      Radera
  5. Grattis igen! Nu har jag ju prata med dig om nyheten redan, men vill ju delta i "debatten". En sak jag som int har vänta barn funderar över är saker man int ska säg åt en som väntar barn. Ja, de flesta vet ju saker man absolut int ska säg å he e säkert också till viss del individuellt (å hormonellt) vad man blir upprörd av, men he finns ju alltid okänsliga kommentarer som kommer som jag tror he sku vara bra om nån sku kuna samla ihop å belysa oss som int helt kan sätta oss i den gravidas ställe. Tror faktist he handlar om okunskap framom elakhet i många fall, så du får gärna skriv ett inlägg om detta i nåt skede :)

    SvaraRadera
  6. Alltsåå, nu vet int ja om de kommer att ja ha kommentra 3 gånger.. men de ha aldrig far iväg fö mej så för att va säker kommenterar ja igen :D

    Grattis grattis grattis!!! Bebisar e så rooooligt! :)
    Hu kändes de när ni plussa? Reaktione? :):)
    Åå ha de börja synas på magen?

    SvaraRadera
  7. oj va kuuuuul!! Grattis :)) en till som ska få nära mej! vi har beräknat 10.4 :D jeeeee!! va de planerat? har du vila ha barn länge? vad tyvker sami om allt dethär? :)

    SvaraRadera
  8. Grattis grattis.. Vaa kul..:) Hitta bloggen din åv en slump å nu komber ja no va en trogen läsare..// en granne från kalvholmen ( du får pro list ut sjölv vem) ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tack, va roligt! Har mina aningar om vem du kan vara, fanns ju int så många grannar där, hehe! ;)

      Radera
  9. Grattis! Va kul :) jag har beräknat prick en månad efter dig dvs. 29 juni. Så de e hemlit ännu men kan säga så mycket som att våra mammor prata en snabbis vi hm förra veckan å jag var med. Men du får hålla tyst :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj va roligt med flera som ska få så nära! :) Jag var ju också med där vid hm! :D Mamma ringd mig idag o hadd sutti hemma o fundera vem du e så nu tror ja nog vi har på klart, men vi e nog tysta! ;) Grattis till dej också!

      Radera
    2. Haha jaadå. Tack :)

      Radera
  10. Tjohoooo! :D jag kan o fråg na... når byri ni laga bejbirymi? O får ja köp julklappa åt bejbi iställi fö tu o sami? LOL

    SvaraRadera
  11. Grattis!! Va roligt!! :) /Bengt

    SvaraRadera
  12. Vad roligt med vår bebis, mina kids är födda i maj och juni, DET är SÅ den bästa tiden, ljust dygnet runt så det är inte så farligt fast man måste vaka lite.. Jag har också några frågor till dig, Vad ser du mest framemot med att bli mamma? Vad är du räddast för? Och det "viktigaste" har du valt vilken vagn ni skall ha till bebisen? :) kram och lycka till!

    SvaraRadera