torsdag 20 november 2014

VIP kväll på Home Fun

Ikväll for jag in till stan för att gå på VIP kväll hos Home Fun! Har aldrig varit ens in i butiken tidigare men de hade ju faktiskt jättemycket fint!


Kommer definitivt gå in där fler gånger! Speciellt sen när jag är lite längre gången o redo att köpa barnkläder. Gick o velade fram o tillbaka flera gånger ikväll om jag månne skulle köpa ett par strumpor, en body eller nåt annat fint, men det fick lämna dit iallafall. Istället handlade jag bara åt mig själv, hehe. 


Har ett par likadana vantar från förr men utan dedär touchscreen fingrarna, istället har jag hål på pekfingret för att kunna använda telefonen. :D Dock börjar de va lite kallt med den metoden så ett par riktiga touch-vantar fick komma med hem! Och en varm Svea-mössa!

Dessutom fick vi Goodiebag med oss hem också! Ok nu tvivlar jag på om man skriver goodie med ett eller två o.. Nåja. 


Sabine som äger butiken bjöd på kaffe, saft o dopp bl.a. i form av tunnbrödsrullar. Eftersom att man ju inte kan vräka i sig hur många små rullar som helst när man rör sig bland folk o är tvungen att låtsas uppföra sig civiliserat så planerade jag att åka o köpa eget tunnbröd på vägen hem för att se få vräka i mig hur mycket som helst i min ensamhet. Körde runt till inte bara en utan två butiker för att få tar i brödet innan jag besviket gav upp o köpte en minipåse med nacho cheeseballs istället. Har mått så jäkla pyton idag så tycker jag får unna mig nåt. Dessutom kanske magen ser lite uppsvälld ut imorgon då så det ser ut som att jag faktiskt är gravid på första fredags-magbilden! :D 

Bilder på mig och de andra bloggerskorna kommer att komma upp så småningom när jag fått snattat lite bilder av de andra som var där, heheh! 

5 kommentarer:

  1. Grattisgrattis. Ibland glömber ja å läsa bloggar så tå får man ju int heldä reda på sånhe sakre. Va roligt! :D


    //Emppu

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe jaa så kan de va ibland! Tack tack! :)

      Radera
  2. Sori igen, kul att se dig ikväll hoppas vi ännu är vänner :')

    SvaraRadera