fredag 21 november 2014

Preggofrågor del 4

Nästa kommentar! Skriven av Rebecka a.k.a. Begi!


Heheh, kommentaren kom nog bara en gång så dee luugnt! 

Min första reaktion var typ "VA? Kan de faktiskt vara sant!?" Hade nämligen testat några dagar innan också när jag hade fått hem celsiusburkarna o ville testa då jag hade lite misstankar o ville inte börja dricka dem ifall att jag var gravid, det testet visade då negativt så hann dricka två burkar under de kommande dagarna innan jag testade igen, pga att jag ju hade menssmärtor men mensen bara uteblev.

Jag var ju typ helt chockad först så jag visste inte riktigt om jag såg rätt eller inte på testet, så jag gick till datarummet där Sami satt o sa att "Sami kan du koma o sii på dehäär.. tycker du att he visar ett eller två streck på dehär?"  Han sa då att det är ju nog 2 steck, så då sa jag att det borde isåfall betyda att jag är gravid! Sami blev jätteglad o jag börja typ gråta då jag var så chockad/glad/överraskad o helt bara överfylld av känslor. :D Dock nog endast på ett bra sätt! 

Skrolla ner lite så står de om magen! O idag kommer även första magbilden upp!

1 kommentar:

  1. Voivoi så trevlit :) sitter jär nu å myysflinar fö me sjölv :')

    SvaraRadera