fredag 21 november 2014

Fredagsmagen 13+0

Tadaa!
Här kommer första magbilderna! Här ser ni också mina utomordentliga fotografskills, notera hur telefonbilden är mycket skarpare än den med systemkameran.


Så ja, tja.. nån skillnad? Not much. 
Dendär bulan nere på magen är dessutom knappast av bebben eftersom att den alltid varit där o fast hur jag tränat far den inte bort. :( Och nu har jag ju släppt alla försök att få bort den eftersom att hela magen ändå kommer bli en ännu större bula! :)

I vilken vecka började era bebismagar synas?

2 kommentarer:

  1. No ser e ju ut som en pytteliten babymage :D fint så! ja som allti har haft extra bullamaga lär no int ha en "babymaga" på läng ännu, ser bara ut som ja ha vari extra hungro :v

    SvaraRadera
  2. Åhhh de e så spännande :') Jag tyckt själv att min mage börja synas där runt v14 men alla andra märkt no nå först typ i vecka 20 kanske :D Beror ju på hur bra man är på att dölja den :) Du ska ha Sami att ta helkroppsbild på dig (även naken!) de är så otroligt coolt att jämföra helkroppsbild i början och slutet av graviditeten. (OBS kanske inte nå du lägger ut på bloggen, utan mer åt dej själv :))

    SvaraRadera