måndag 22 december 2014

Julafton 1.0

Igår hade vi julafton hemma hos mamma och pappa i Larsmo! Hela familjen + tillbehör samlade och julmat och julklappar stod på agendan!

Stal en bild från pappas facebook. 
Från vänster: Kicki (min bror), Carola, Sami, Jimmy, jag och Nathalie (min syster)


Sami tog lugnt hem det största paketet, som han ju fick av mig. 
Har man satt en baby in my belly är man väl nog värd en stor present hehehhe

Babyn fick också julklappar! 
En body, 4 trasor och en mössa


Jag storgillar hantverk och den lilla mössan från Bjärgas var ju bara för söt! 

Och ett par böcker, det ska börjas i tid! 


Förresten så kände jag de första sparkarna natten till igår! Vaknade 3 tiden på natten o låg o kände säkert nästan en timme när den lilla bökade omkring. Första gången som jag känt att dethär måste nog vara bebisen o kan inte vara nåt annat! 

3 kommentarer:

  1. Oj va roligt! Nu kommer du att få en rikti karate kid jär efter ;D / Jessi

    SvaraRadera
  2. Oj va härligt!!! Nu börjas de o du får nog sällan en lugn stund ;)

    SvaraRadera
  3. Neee va härligt! :') LOL börja pyl då jag läst dehär :D :D *PMS*

    SvaraRadera