onsdag 6 maj 2015

Bröllopsfantasier

Har spenderat mestadels av min vakna tid hos Carro med henne o Sofia idag!
Vi har fantiserat om bröllop (dock ej på agendan för S o mig ännu på en bra stund...) och konstaterat hur svårt det skulle va att skriva gästlista! Måste man faktiskt bjuda alla mostrar o farbröder och kusiner man inte har just nån kontakt med? Om vi nånsin gifter oss så skulle jag helst bara bjuda såna som man verkligen vill ha där, d.v.s. kanske mest vänner då, o inte en massa folk som man känner att man måste bjuda bara för att det hör till.. Jag skulle vilja ha ett kul, ganska avslappnat bröllop där alla har roligt till långt in på natten!
 
Om vi nånsin gifter oss kommer vi absolut inte gifta oss i nån kyrka, utan helst utomhus på sensommaren, men då är det ju omöjligt att veta hur vädret blir o yada yada yada..  Jag orkar helt enkelt inte börja planera! + att de kostar en massa pengar o ska jag har bröllop vill jag inte göra det halvdant..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar