torsdag 27 augusti 2015

Hur bra som helst

För ca en vecka sen fixade jag äntligen fotavtryck av lillkillen!
Har tänkt göra det ända sen vi kom hem från bb men det har inte blivit av, men nu så! Försökte också med en hand meeeen... ser nog inte riktigt ut som nåt avtryck av en hand så det limmade jag bara in i "Boken om lilla jag".
 
Men en fot fick komma upp på väggen iallafall!
 
 
Känns som om vi har riktigt bra rutiner på gång nu förresten. De blev nästan lite rubbade nu under de varma dagarna då han inte kunde sova lika bra i vagnen på förmiddagarna som tidigare men nu när det svalnat tror jag vi fått ordning på det igen. Killen somnar 22-23 tiden på kvällen, sover 6-7 timmar, ammar och somnar om direkt o sover till morgonen då han äter igen. Efter lite morgonmys så stiger vi upp vid 8-9 tiden, och så far han ut i vagnen runt 10-tiden och sover där 2-3 timmar. Sen mårar vi på under dagen med lite olika långa tupplurar här o var, beror lite på om vi är hemma eller borta nånstans.
 
Det känns verkligen som om vi fått en otroligt lättskött bebishan är så nöjd med allt! Det har åtminståne inte ännu kommit fram nå rädslor för andra människor heller och hoppas vi slipper det, han hänger ju med mig lite överallt och träffar ganska mycket olika människor så förhoppningsvis fortsätter han vara lika nöjd med livet som han är nu. ;)
 
Hoppar vi får ha det såhär bra så länge som möjligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar