måndag 24 augusti 2015

Kafferep x2 denna måndag

Sommardagarna fortsätter!
Började denna fina måndag med ett besök hos Malin och Elias! Ca en månad sen vi träffades senast och hennes lille kille har hunnit bli så stor sen senast! Aldrig tidigare har tiden gått så fort som när man har bebis.
 
Efter det for Oliver o jag direkt till solbruna Fias på kaffe, Paukku (som int e gravid, bara även hon superbrun heheh), Vanessa, Carro och Lo kom också dit så där satt vi också ett par timmar o diskuterade. Alltså seriöst, varför går det rykten om att nån av mamacitas e gravid!? (heheh lite kul om folk kallar oss mamacitas, jag döpte ju liksom vår gruppchatt till det bara för att den inte hade nåt namn, men så fastna de tydligen.. :D)
Men hallå, varifrån uppkommer dessa rykten!?
Heheh, nog har folk tydligen lite att skvallra om!
 
När vi kom hem fick Samppaboy ta över killen en stund och jag lade mig på terassoffan och läste ut en bok som jag hållit på med typ ett halvår. Har nu hunnit sola 3 ggr i sommar och är nog blekast vad jag nånsin varit nån sommar, men tja,int är det nu som att jag orkar bry mig desto mer om det heller..!
 
Nu är S på gymmet och lilleman har somnat, dock knappast för natten ännu, han brukar somna till natten först 22-23 tiden så han vaknar väl snart igen. De senaste nätterna har han sovit ca 7 timmar i sträck, 22-05, ammar och somnar direkt om igen till 7-8 tiden. Lyx! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar