fredag 27 november 2015

Black Friday

Oliver har börjat förflytta sig lite åt sidorna idag! Det märks att han får in tekniken mer och mer, imorse gick det väldigt långsamt men redan under dagen har han lagt i en annan växel! 
Det går så fort när de förstår hur de ska göra!

Idag har vi bara suttit hemma o fördrivit tiden, legat mycket på golvet och lagat en saltpaj tills S kom från jobbet. Igårkväll var Jessi och mamma hit så då slängde jag ihop en blåbärspaj åt oss,
jag och paj, den enda baknings/matlagningskombon som funkar!


Nu ska jag hoppa i bilen o gå o titta om det finns nå julklappar/annat intressant i stadens butiker, medan S är hemma med O. Han ska ännu och träna ikväll, och imorgon far han till en villa med kompisar och övernattar, så jag får passa på att åka hemifrån utan killen en stund nu när jag kan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar