söndag 27 mars 2016

Blåa faran

Fiskade fram systemkameran ikväll när S hade ett par kompisar här och Oliver och jag hade tråkigt. Jag skulle vilja lära mig att använda den kameran bättre men eftersom att telefonen har så bra kamera så blir det att jag inte orkar slarva med systemkameran nånstans. 
Men det kanske det blir ändring på denna vecka, får se!


Oliver lade i en ny snabbhetsväxel när vi kom hem från Saarijärvi idag, så nu får man verkligen gå och se så han inte faller nånstans då han ju dessutom vill stiga upp överallt. Jag gissar att det inte tar länge innan han går, men så trodde jag ju också varje dag att "nu är det nog så nära så idag lossnar det nog med ålandet!" och det kom ju aldrig, hehehe.

Även den vildvuxna lillgrisen blev fångad på en bild!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar