onsdag 13 april 2016

Kalasande och penséer i överflöd

Idag har vi varit på födiskaffe till Fias! Det är ett massa födelsedagsfirande hela tiden denhär våren känns det som, men det är ju bara kul (och gott) så inte mig emot! 
Snart är det Janica, Colin och Sami, och sen är det Olivers tur! Har lite blandade känslor inför det. Det ska ju bli otroligt kul att få fira honom men å andra sidan blir han ju så stoor! 
Min lilla bebis som jag ju vill att ska fortsätta va en bebis!


 Ikväll har syrran kommit hem från Åbo igen. Jag gick en runda på loppis först och sen var vi och åt till Friends and brgrs (working on that beachbody '16), och sen kom mamma och syrran hit en stund. Mommo fick mata kvällsgröten och sen somnade killen gott!

Imorgon förväntar jag mig sol! Hörde du det universum? Jag ska plantera fler nyinköpta penséer i krukor och räfsa bakgården. Känns som att vi kommer ha penséer överallt i sommar då jag köper en massa nu för att det är typ de enda blommorna som klarar sig ute nu redan i april. 
Kommer säkert hata mig själv för det sen i sommar då man hela tiden måste vara där o dra bort alla vissna blommor stup i kvarten för att de ska hållas fina. 
Men jaja, värre saker har man väl gjort i livet som man sen ångrat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar