torsdag 12 maj 2016

En kalastorsdag

Oj då man bannas varje morgon om varför man inte for i säng tidigare kvällen innan, och likväl sitter man här halv 12 nu igen..!

Idag har varit en rolig, lite tung och ganska lång dag. S har varit hemma typ 45min under hela dagen, då passade jag på att rusa ett varv till Bellis Flowers o köpa lite smultronplantor och sånt. Så sen ikväll när babydaddyn kommit hem från alla aktiviteter for jag, Janica och Carro (även kallade livets kvinnor såg jag nu heheheh. Utmärkt beskrivning!) ut och åt fancy restaurangmat á la McD, och sen körde vi omkring och såg på hus som de små smygstalkare vi är.
Ojoj alla husdrömmar som åker runt i huvudet 24/7..

Nå, idag på dagen var det dags för den andra av de tres amigos 1-års kalas, nämligen the little Colster!


O sov hör och häpna 1,5 timme i förmiddags, så jag hann både måla födelsedagskort och duscha i fred! 
Fia hade gjort en fin melontårta åt barnen! Så bra att ha nåt gott och nyttigt åt barnen att smaska på också, speciellt nu när de blivit så stora att de börjat intressera sig för godsakerna på kaffebordet när vi fikar.


Jag har bara mobilbilder att bjuda på idag så de är lagom suddiga emellanåt, men här har vi hela tres amigos-gänget, Oliver, Melvin och the birthdayboy Colin!


storbloggerskon_Carro_the_mamagirl_91 in action


Det var ett riktigt trevligt kalas, om än barnen börjar bli ganska högljudda nu förtiden (speciellt mitt barn heheh, vi har inte hittat nån volymknapp än tyvärr) när vi träffas!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar