torsdag 19 maj 2016

Min invecklade humor

Det var tydligen lite oklart för vissa om jag var sarkastisk angående shortsen i förra inlägget eller ej, men att jo, de är inhandlade på google och passar riktigt bra efter en omgång i picmonkey.

hahah, int ere läätt dehe liivi

Imorse hade jag stegring och dagen har varit rent utsagt skitjobbig då jag varit så orkeslös och O varit gnällig och mamis som vanligt. Han gnäller och ska upp i famnen, bara bälis och ska ner igen, och börjar typ gnälla/gråta när man sätter ner honom. Huhhu jajjaa.. Nåja allt går väl i perioder. Men lättare att hantera är det ju när man inte själv helst bara vill ligga på soffan. Nå, jag fick sova ett par timmar på eftermiddagen och då kändes det redan som att allt vändes, så hoppas det bara var en kort stegringssläng för att rensa bort förkylningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar