tisdag 14 juni 2016

Innan jag dör


Lära mig ryska, italienska och spanska
Jag tycker om språk och fascineras av olika dialekter, och jag har så länge jag kan minnas velat kunna ryska av nån anledning. Var en gång anmäld till en ryska-arbiskurs men det var för få deltagare så den startade inte, och sen har det lämnat. Italienska och spanska är så fina språk så de vill jag också lära mig.

Besöka en massa länder
Främst på listan är länder i sydamerika, afrika och asien, lär ju dock ta många år tills jag slipper åka så långt så hoppas på resor till Sverige (finns planer på det redan denna sommar!), Danmark och Norge inom närmre framtid, och förhoppningsvis nån solsemester inom några år.

Lära mig att stå och gå på händer
Varför är det så svårt att förstå för mitt huvud att jag inte kommer dö fast jag är upp och ner en stund!?

Få ett till barn
Förhoppningsvis och troligtvis kommer vi bli tvåbarnsfamilj om några år, men sen får det räcka tror jag.

Äga ett hus som jag vet att jag vill bo resten av livet i
Oj det vore nog drömmen. Då kunde man verkligen ge sitt allt i hem o trädgård o fixa precis så som man vill bo.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar