onsdag 15 juni 2016

Nåt att se fram emot

Vet ni vad jag har gjort ikväll?

Bokat en biljett till Stockholm!

Alltså ni kan inte förstå hur jag ser fram emot detta!! Det ska bli så skönt att komma bort en hel helg, få umgås med min kära Heidi och få se Stockholm på sensommaren! Jag har ju bara varit en enda dag i Stockholm tidigare, då också med Heidi när vi for dit en sväng när jag var o hälsade på henne på Åland för ett par år sen.

Sista helgen i augusti far jag, fredag eftermiddag kommer jag fram, och sen hoppar jag på flyget tillbaka sent på söndag kväll. Perfekt!

Tror det kommer bli en riktigt bra avslutning på sommaren!

4 kommentarer:

  1. Jeee!! Jag ser å framemot det!! Viktor ska vara i Åland den helgen dessutom så vi får en riktig tjejhelg :D

    SvaraRadera
  2. Härligt, jag älskar Stockholm, var där för nån vecka sen! Kolla gärna in mina senaste Stockholm-inlägg för inspiration inför resan, jag har lagt upp några, men fortfarande flera oskrivna inlägg kvar :)

    SvaraRadera