fredag 24 juni 2016

Midsommarsvett och annat

Oliver hade lite feber förra natten igen, dock inte lika varm som natten innan och idag har han inte visat några tecken på att vara sjuk, så det är väl på bättringsvägen! Ingen feber ikväll heller så hoppas de hålls borta tillsvidare. Ögat är också bättre, lite rött på ögonlocket och runt ögat lite emellanåt, men inget annat.

Idag for jag och tränade kl 13, och var på god väg att svettas ihjäl kändes det som. Sen fortsatte jag att svettas hemma medan jag klippte gräsmattan så den blev midsommarfin.

Ikväll for vi till Larsmo för att hämta hem lite gravad lax som pappa hade lagt undan åt oss. På samma gång for vi också och hälsade på släkten en snabb sväng till mosters villa där vi ju egentligen skulle ha firat midsommar, och så for vi hem igen.
Oliver somnade på 5min så nu ska jag sippa på en cider och äta lite pingles medan jag ser på OITNB, helt tillräckligt bra midsommar ändå!

Hoppas ni alla har en underbart rolig, mysig och fin midsommar med era nära och kära!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar