onsdag 6 juli 2016

Det finns smarta och så finns det smartare människor

Ikväll blev det lite återförening av ungdomsgänget, alla var med förutom Stockholmspinglan Heidi. Och så hade vi med en gäst i gänget i form av Anna-Lovisas pojkvän Filip! Tyvärr råkar inte både Heidi och Anna va hemma från Sverige på samma gång i sommar så hela The Mögglers (vårt oerhört mogna högstadiegängs-namn) kan inte träffas. Vi får hoppas på bättre lycka till jul istället!


Övre bilden från en bastukväll för kanske.. 5(?) år sen, och den undre från kvällens middag på Mango House. Filip fastnade tydligen inte på bild, men en riktigt trevlig svensk har Anna (längst till vänster) skaffat åt sig! 
Både Anna o Filip är sånadär smarta personer (även syrrans pojkvän hör till den kategorin), såna som är lite smartare än oss vanliga dödliga alltså. 
Typ för smarta för mitt bästa för jag känner mig så dum i jämförelse, heheh. Dock trevliga smarton, som tur! Man har ju träffat på de som varit smarta översittare också och de är ju inte direkt lika kul att umgås med.

Nåja, jag har frågat säkert 10 gånger vad Anna ens studerat i Sverige och jag har ännu inte fått nån klarhet i det, fastän hon nog svarat på det lika många gånger. Hon börjar typ förklara och I'm here like


True story. 
Nu ska jag fortsätta med att inte studera på universitetsnivå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar