fredag 2 september 2016

Födelsedag

Så var man 25 år! Känns helt bra faktiskt. 
Känner mig ung och vigulant ännu och nu är man i detdär stadiet att man är vuxen (lol känns knappt så ens) men ännu inte sådär gammal o tråkig som man förhoppningsvis aldrig heller blir, men som man på nåt vis automatiskt tänker att de är när nån säger att de är typ 35+.

Sen att jag känner att vi har livet ganska på rade är också skönt. Villa, volvo (toyota&volkswagen), vovve o barn är avcheckat och vi vet sådär i stora drag vad vi vill av livet i framtiden, även om det såklart är roligt med lite överraskningar, o planerna o drömmarna kanske ändras med tiden.

Jag brukar inte fira speciellt mycket, present av S fick jag redan för ett par dagar sen då det kom med posten (ett speedrope och en roguetopp) så ikväll ringde jag bara hit ett par vänner på kaffe o smått misslyckade muffins. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar