måndag 19 september 2016

Hemma bäst

Hemkomna igen! Helgen har varit väldigt intensiv men rolig! 
Vi har suttit en hel del i bilen, med ca 500km per väg så det tar ju sin tid. Resorna kändes dock ändå rätt så snabba, speciellt eftersom att jag körde halva vägen dit o hela vägen hem. Jag kan ändå inte göra nåt annat än att titta ut om jag är passagerare då jag så lätt blir åksjuk, så det är lättare för S att underhålla lillen i baksätet om han får för tråkigt.

Helt omotiverade bilder på ett par muminvykort varsågoda;


Vi kom hem ca 18 tiden igårkväll, och ganska direkt for jag o lånade en tapetångare av Carro, så sen efter att O somnade tog jag ner resten av tapeterna i vårt sovrum. Nu hoppas jag bara de får fast hålet i väggen så jag kunde tapetsera ännu denna vecka!

Avslutade gårdagen med världens godaste räksmörgåsar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar