torsdag 6 oktober 2016

Noll självkontroll

Jag är verkligen en sån som vill att saker ska ske helst igår. Om jag kommer på nån idé så är det liksom NU den ska förverkligas och inte om en vecka eller om en månad. 
Så ja, lekkök i julklapp blev lekkök i oktoberklapp, heheh. 

Vi hade tråkigt imorse så då satte vi oss ner (en skulle prompt sitta i famnen på den andra medan det skruvades) och skruvade ihop det. Och sen har han lekt med det typ resten av dagen när vi varit hemma. Skruvade dock inte fast alla delar eftersom att alla trädelar ska målas grå. Den övre hyllan fick färg på sig redan idag men resten tar jag imorgon! 

Och så måste jag lite skryta på Vintage Paint. Sängen har jag målat 2 varv, en liten leksaksbyrå 2 varv och ännu kommer det räcka bra till lekköket som bara behöver målas ett varv. En 0,7l burk alltså. 
Så dryg färg!


Igår fick jag förresten ner sista tapeterna i rummet, så idag spacklade jag och slipade 2 väggar. Snart grundarbetet klart! Ikväll beställde jag dessutom tapet till fondväggen, visar vad det blev sen när den kommer upp på väggen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar